Detall de la convocatòria

Característiques

Característica
Objectiu de la convocatòria
Concedir ajuts en règim de concurrència competitiva a les universitats i la resta dels agents del sistema de recerca, desenvolupament i innovació a Catalunya per desenvolupar projectes amb impacte social a través del coneixement orientats a l'abordatge i a la millora dels reptes globals, emmarcats en els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030, i enfocats al territori o a la comunitat i cultura universitàries del sistema de recerca i coneixement català, amb la participació indispensable d'entitats de la societat civil, ens locals o altres entitats de caràcter públic del territori.
Lloc de presentació
El personal de HMRIB i PSMAR que necessiteu més informació adreceu-vos a:
Research Grants and Contracts Office. C/ Doctor Aiguader, 88. 08003-Barcelona. Tel.: 93.316.05.76.
Marta López: mlopez4@researchmar.net Ext.: 1576
Mercedes Bayo: mbayo@researchmar.net Ext.: 1684
Convocatòria (URL)
https://agaur.gencat.cat/ca/beques-i-ajuts/convocatories-per-temes/Ajuts-per-a-projectes-amb-impacte-social-IMPACTE
Requisits
La persona responsable del projecte haurà d'estar vinculada a la institució beneficiària estatutàriament o contractualment durant, com a mínim, tot el període d'execució del projecte.
Dotació
L'import màxim dels ajuts sol·licitats pot ser de fins a 25.000,00 €, dels quals s'atorgarà com a màxim el 80 % de la despesa subvencionable (20.000 €). L'entitat beneficiària aportarà el 20 % restant en forma de cofinançament.
Durada
18 mesos.
No s'accepten ampliacions del termini d'execució del projecte sense una justificació prèvia, que ha d'acceptar, si escau, el director executiu o la directora executiva de l'AGAUR. En cas de sol·licitar l'ampliació, que no pot ser superior a tres mesos, la sol·licitud s'ha de presentar, com a mínim, un mes abans que finalitzi el període inicial d'execució.
Documentació
La sol·licitud consta d'un formulari general i tres documents annexos, que s'han d'adjuntar al formulari d'acord amb les instruccions del model normalitzat.
Els documents annexos que cal adjuntar són els següents:
- Memòria completa i detallada del projecte
- Pressupost total d'ingressos i despeses del projecte, amb indicació de les fonts o possibles fonts de finançament. El pressupost ha d'incloure totes les despeses, desglossades per conceptes, i els ingressos previstos.
- Conveni de col·laboració amb l'entitat o entitats que participin en el projecte conjuntament amb les universitats i la resta d'agents del sistema de recerca, desenvolupament i innovació de Catalunya.

Arxius

Arxiu
2061991_BBRR.pdf
FAQS_preguntes-frequeents-IMPAC24.pdf
annex-I-memoria-IMPACTE-2024.docx
2063304_Convocatòria.pdf
Annex-II-Pressupost-IMPACTE-2024.xlsx