Detall de la convocatòria

Característiques

Característica
Objectiu de la convocatòria
Eliminar el càncer de pulmó com a causa de mort a a través de la innovació científica i el canvi social. Com a primera meta s'ha marcat duplicar la supervivència a cinc anys en càncer de pulmó.
Característiques principals
PRIORITATS TEMÀTIQUES
  • Productes, serveis i processos per a la detecció precoç i garbellat de càncer de pulmó.
    Es prioritzaran projectes d'innovació en fases primerenques dirigits al desenvolupament de:
  • Dispositius mèdics incloent tecnologia d'imatge: desenvolupament de noves tecnologies sanitàries facilitadores de la detecció precoç i garbellat del càncer de pulmó.
  • Salut digital: software i solucions tecnològiques, gestió de bases de dades, utilització de dades, Big Data i aplicació d'intel·ligència artificial, desenvolupament d'algorismes o telemedicina que contribueixin a la identificació precoç del càncer de pulmó.
  • Innovacions de tipus organitzatiu, en processos assistencials i epidemiologia: nous protocols, processos assistencials o de gestió que ajudin a facilitar la detecció precoç del càncer i el seu garbellat.
    Queden exclosos els projectes de recerca bàsica, clínica i traslacional l'objectiu de la qual sigui l'obtenció de nous coneixements científics o tècnics.

    MODALITATS DE PROJECTES
    Podran presentar-se:
  • Projectes individuals: Presentats per una única institució que actua com a institució sol·licitant (IS). Ha de definir-se un investigador principal (IP) del projecte vinculat a la institució sol·licitant.
  • Projectes coordinats: Presentats per més d'una institució, fins a un màxim de tres. Cada institució ha de definir un IP. Una de les institucions ha d'actuar com a Institució Coordinadora (*IC) que serà considerada amb caràcter general la institució sol·licitant. L'IP de la institució coordinadora actuarà com a coordinador global del projecte.
  • Lloc de presentació
    El personal de HMRIB i PSMAR que necessiteu més informació adreceu-vos a:
    Research Grants and Contracts Office. C/ Doctor Aiguader, 88. 08003-Barcelona. Tel.: 93.316.05.76.
    Marta López: [email protected] Ext.: 1576
    Mercedes Bayo: [email protected] Ext.: 1684
    Convocatòria (URL)
    https://www.astrazeneca.es/areas-terapeuticas/oncologia/Lung_ambition_alliance.html
    https://az.app.box.com/s/dhjc5e4hrbf8eanyco8zzppem8qxowjj
    Requisits
  • Els projectes podran ser originals o en curs, sempre que no hagin estat subvencionats íntegrament per un altre ajut a la investigació.
  • Els IP poden ser de qualsevol nacionalitat.
  • Els IP han de tenir vinculació amb les institucions sol·licitants bé estatutàriament, amb contracte laboral o altre tipus de col·laboració
  • Dotació
    30.000€
    Durada
    1 any
    Documentació
  • Memòria de sol·licitud disponible a la web, que es compon de:
    - Formulari de sol·licitud. En què s'inclouran dades generals del projecte,
    dades de contacte a nivell administratiu de l'IP i de la institució, etc.
    - Memòria científica del projecte.
    - Acceptació de l'entitat sol·licitant/s.
  • CV normalitzat de l'investigador/s principal/s
    Tota la documentació s'haurà de presentar en castellà o en anglès.
  • Arxius

    Arxiu
    CodEtico_V_Conv_INN_v1.0_Lung Ambition Alliance.pdf
    Bases_V_Conv_INN_v1.0_Lung Ambition Alliance.pdf
    MemSolicitud_V_Conv_INN_v1.0_Lung Ambition Alliance.pdf