Detall de la convocatòria

Característiques

Característica
Objectiu de la convocatòria
Impulsar la formació investigadora i el desenvolupament de competències científiques en salut cardiovascular, mitjançant la mobilitat internacional de cardiòlegs que hagin finalitzat la seva residència en un centre espanyol en 2026 o en els dos anys previs a la sol·licitud, orientat a adquirir experiència en entorns d'excel·lència, enfortir les seves capacitats professionals i investigadores, i generar coneixement i aprenentatges transferibles que puguin resultar d'interès per a altres residents i professionals en formació.
Característiques principals
Línies de recerca:

  • Estimulació, desfibril·lació i resincronització cardíaca.
  • Intervencionisme electrofisiológico (diagnòstic i ablació) integrant-se en una unitat assistencial d'aquestes característiques i reconegut prestigi, a temps complet en un centre estranger.
  • Lloc de presentació
    El personal de HMRIB i PSMAR que necessiteu més informació adreceu-vos a:
    Research Grants and Contracts Office. C/ Doctor Aiguader, 88. 08003-Barcelona. Tel.: 93.316.05.76.
    Marta López: [email protected] Ext.: 1576
    Mercedes Bayo: [email protected] Ext.: 1684
    Convocatòria (URL)
    https://secardiologia.es/cientifico/convocatorias/becas?start=10
    https://secardiologia.es/cientifico/convocatorias/becas/16289-beca-para-proyectos-de-investigacion-en-ritmo-cardiaco-con-movilidad-internacional-posresidencia
    https://fundacioncasacorazon.sharepoint.com/:w:/g/Financiero/IQAL_vWhV3XUTY40xNxW8KXDAW0YadSSLEOnEQHZ6wEnzSc?e=MBFW4C
    Presentació de sol·licituds: https://casadelcorazon.wufoo.com/forms/z1i3yr371i1s2ax/
    Requisits
  • Ser membre de la SEC i de l'Associació del Ritme Cardiac, i trobar-se al corrent del pagament de les quotes corresponents.
  • Ser mèdic cardiòleg que hagi finalitzat la residència de cardiologia en els últims tres anys previs a aquesta convocatòria 2026, o que estigui cursant l'últim any de residència.
  • Dotació
    30.000€
    Durada
    12 mesos d'estada formativa postresidència, havent d'iniciar-se l'estada entre juliol de 2026 A juliol de 2027.
    Documentació
    Amb la sol·licitud s'adjuntarà la següent documentació:
  • Carta de la comissió de docència o cap de servei de l'hospital on va realitzar la seva formació MIR, que inclogui la data de finalització de la residència.
  • Carta d'acceptació per l'hospital de destí, que acrediti la conformitat del centre amb la incorporació del becat, i que inclogui expressament les dates previstes d'inici i durada de l'estada.
  • Projecte d'investigació, en espanyol, segons plantilla
  • Currículum normalitzat de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) (https://cvn.fecyt.es/editor/#HOME)
  • Arxius

    Arxiu
    Beca para proyectos de investigación en ritmo cardiaco con movilidad internacional posresidencia.pdf
    Modelo del Impreso normalizado 2026 - D.docx