Detall de la convocatòria

Característiques

Característica
Objectiu de la convocatòria
Aquestes beques (2) estan destinades a premiar la participació d'una estada clínica i una estada de recerca a l’estranger de joves professionals de l’àmbit de les ciències de la salut.
Per promoure la pràctica clínica i de recerca entre els joves professionals de Ciències de la Salut, donar l’oportunitat de conèixer diferents sistemes sanitaris i mètodes de pràctica clínica i de recerca a l’estranger, i alhora donar a conèixer també el nostre sistema sanitari i la nostra pràctica clínica i de recerca a nivell internacional. I així donar reconeixement a la formació realitzada pels joves professionals a l’estranger.
Lloc de presentació
El personal de l' IMIM i PSMAR que necessiteu més informació adreceu-vos a:
Servei de Recerca. C/ Doctor Aiguader, 88. 08003-Barcelona. Tel.: 93.316.05.76.
Marta López: mlopez4@imim.es Ext.: 1576
Meritxell Torres: mtorres@imim.es Ext.: 1684
Convocatòria (URL)
http://www.academia.cat/Portal/academia/Beques-i-premis/Llistat-Beques/_ab4voNWugCW_2a4h0WZWZA
Requisits
El sol·licitant ha de ser soci de l’Acadèmia amb una antiguitat mínima de dos anys i estar duent a terme o haver finalitzat la formació sanitària especialitzada, com a màxim, 2 anys abans del moment de la presentació de la sol·licitud.
Dotació
3.000€
Durada
L’estada s’haurà d’haver realitzat durant l’any 2014, tindrà una durada mínima de dos mesos, i s’haurà de realitzar en un centre o institució de fora de l’Estat Espanyol.
Documentació
Per optar a la beca caldrà omplir el formulari de sol·licitud segons model, i adjuntar els següents documents:
A. Fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant de la beca.
B. Curriculum vitae actualitzat del sol·licitant.
C. Certificat del responsable del centre o institució on ha realitzat la seva formació.
D. En cas d’estar duent a terme la formació especialitzada, certificat de la comissió de docència del centre acceptant l’estada en un centre estranger com a rotació externa.
E. Resum del projecte formatiu a realitzar.

Arxius

Arxiu