Detall de la convocatòria
Característiques
Característica |
---|
Objectiu de la convocatòria
L’objectiu principal d’aquesta iniciativa és potenciar l’augment de la qualitat i la quantitat d’estudis de recerca infermera que fonamentin les cures basades en l’evidència realitzades a les persones, donar suport econòmic per desenvolupar estudis de recerca, consolidar grups d’investigació i potenciar els investigadors principals que debuten en la recerca. |
Característiques principals
Aquest any les línies prioritàries són: 1. Identificació, avaluació i eficàcia de les intervencions infermeres en la salut de les persones, la família o comunitat, especialment en situacions de: 2. Avaluació de l’eina de la Infermera virtual en relació amb la millora del desenvolupament professional de les infermeres o la millora de l’atenció als usuaris i la promoció i educació per a la salut. 3. Creació, aplicació i avaluació de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en els àmbits de la docència, la pràctica clínica i la gestió infermera. 4. Avaluació d’estratègies d’apoderament a persones en situació d’envelliment i cronicitat. |
Lloc de presentació
El personal de l'IMIM i PSMAR que necessiteu més informació adreceu-vos a: Servei de Recerca. C/ Doctor Aiguader, 88. 08003-Barcelona. Tel.: 93.316.05.76. Marta López: mlopez4@imim.es Ext.: 1576 Meritxell Torres: mtorres@imim.es Ext.: 1684 |
Convocatòria (URL)
http://www.infermeriaisocietat.cat/images/Convocatoria_Ajudes_Recerca_2016.pdf Bases reguladores: http://www.infermeriaisocietat.cat/images/BASES-DAJUTS-AL-PROJECTE-DE-RECERCA-2016-FUNDACIO-DEF.pdf |
Impresos (URL)
http://www.infermeriaisocietat.cat/projectes |
Requisits
|
Dotació
Aquesta iniciativa d'ajuda estarà dotada d'un pressupost total de 40.000€. |
Durada
La durada dels projectes haurà de ser d’un mínim de 12 i un màxim de 36 mesos |
Documentació
8.2. Model normalitzat de sol·licitud de les ajudes a la recerca infermera de la Fundació subscrit per l’investigador/a principal del projecte i pel representant legal del centre al què estigui vinculat Document 1: 1.1 Sol·licitud d’ajuda. 1.2 Pressupost 1.3 Vistiplau de l’autorització legal de l’organisme. 1.4 Equip investigador. Document 2: Memòria del projecte. Document 3: Justificació de l’ajuda i pressupost detallat. Document 4: Informe/s presentat/s i/o aprovat/s pel/pels Comitè/s d'Ètica d'Investigació Clínica (CEIC) del centre o centres on es desenvoluparà l’estudi i/o pertinença de l’investigador principal. En el cas de recerca doctoral, s’afegirà l’informe favorable del coordinador de doctorat del Departament en el qual s’està realitzant els estudis de 3er cicle. Document 5: Currículum vitae de tots els membres investigadors, degudament signats per tots els membres investigadors (signar amb color blau). Document 6: Projecte anònim (sense dades identificatives de centres ni investigadors). |
Arxius
Arxiu |
---|
Sol·licitud Anonim |
Convocatòria |
Sol·licitud |
Bases reguladores |