Detall de la convocatòria

Característiques

Característica
Objectiu de la convocatòria
Mitjançant aquesta XII Convocatòria es concediran un màxim de 15 ajudes a equips d'investigadors amb reconeguda experiència, que treballin en els següents camps d'investigació:
  • Oncologia. Específicament en càncer ginecològic (cérvix, ovaris i úter).
  • Trasplantament. Exclusivament en estratègies de millora en l'obtenció i utilització d'òrgans per a trasplantaments
  • Traumatologia i seqüeles, incloses les neurològiques derivades d'un traumatisme. .
  • Malalties rares. Limitades a les quals es manifesten en la infància.
    Els projectes que es presentin a aquesta convocatòria haurien de ser exclusivament treballs d'investigació clínica
  • Característiques principals
    S'atendran de forma preferent els projectes l'investigador principal dels quals sigui menor de 40 anys a la data del tancament de la convocatòria. La responsabilitat d'aquest investigador en el projecte haurà de ser avalada pel responsable del grup i del Institut d'Investigació Sanitària acreditat (IIS).
    Lloc de presentació
    El personal de l'IMIM i PSMAR que necessiteu més informació adreceu-vos a:
    Servei de Recerca. C/ Doctor Aiguader, 88. 08003-Barcelona. Tel.: 93.316.05.76.
    Marta López: mlopez4@imim.es Ext.: 1576
    Meritxell Torres: mtorres@imim.es Ext.: 1684
    Convocatòria (URL)
    Convocatòria:http://www.fundacionmutua.es/FundMM/recursos/doc/MODELO_BASES_AYUDAS_2017.PDF
    Accés a la sol·licitud on-line: http://www.fundacionmutua.es/Ayudas-a-la-Investigacion.html
    Dotació
    L'import màxim sol·licitat per projecte, no podrà excedir de 150.000€
    La Fundació finançarà, l'ajut fixat en la memòria de la següent manera:
  • Projectes de recerca amb un any de durada: el 100% s'alliberarà a l'inici
  • Projectes de recerca de 2 anys: s'alliberarà un 50% a l'inici del primer any i un 50% a l'inici del segon any.
  • Projectes de recerca de 3 anys: s'alliberarà un 50% a l'inici, 25% a l'inici del segon any i 25% a l'inici de l'últim any.
  • Documentació
  • Memòria del projecte, conforme al model de sol·licitud.
  • Currículum vitae de cada un dels membres de l'equip investigador conforme al model facilitat al web.
  • Un exemplar de les bases d'aquesta convocatòria amb la signatura d'acceptació de l'investigador principal i del director d'investigació, si n'hi ha, o el responsable de l'Institut d'Investigació Sanitària acreditat (IIS) on es desenvoluparà el projecte d'acord amb el model facilitat a la web.
  • Carta signada pels responsables del grup investigador i del centre, avalant que l'investigador principal que figura a la sol·licitud de l'ajut, és qui de manera efectiva liderarà el projecte. Aquesta certificació és especialment important en el cas que l'investigador que vagi a liderar el projecte sigui menor de 40 anys.
  • Informe del Comitè d'Ètica i Assaigs Clínics del centre on es desenvoluparà el projecte. Si el tipus de recerca ho requereix, també serà necessari l'informe del comitè corresponent d'experimentació animal.
  • Fotocòpia del NIF de l'investigador principal.
  • Fotocòpia del NIF (número d'identificació fiscal) de l'Institut d'Investigació Sanitària acreditat (IIS), que gestionarà el projecte.
  • Certificat emès per Adeslas, que acrediti la pertinença al seu quadre mèdic. Aquest certificat es podrà sol·licitar en la seva delegació provincial (només els projectes presentats per especialistes del quadre mèdic d'Adeslas).
  • Arxius

    Arxiu
    MODELO_BASES_AYUDAS_2017.PDF
    MODELO_DE_SOLICITUD_PROYECTOS_2017.doc
    MODELO_CURRICULUM_2017.doc
    MODELO_COMUNICACION_EXTERNA_2017.DOCX