Detall de la convocatòria
Característiques
Característica |
---|
Objectiu de la convocatòria
L'objectiu d'aquesta Resolució, és finançar de forma coparticipada aquells projectes sorgits i gestionats des de les universitats i els centres de recerca que, amb la participació necessària d'entitats del tercer sector, versin sobre la cooperació en l'àmbit local, el voluntariat i l'aprenentatge servei, la formació no formal i al llarg de la vida i el foment de la llengua i la cultura catalana, així com projectes de recerca i desenvolupament tecnològic i innovació (R+D+i) que versin sobre aquestes temàtiques. |
Lloc de presentació
El personal de l'IMIM i PSMAR que necessiteu més informació adreceu-vos a: Research Grants and Contracts Office. C/ Doctor Aiguader, 88. 08003-Barcelona. Tel.: 93.316.05.76. Marta López: mlopez4@researchmar.net Ext.: 1576 Mercedes Bayo: mbayo@researchmar.net Ext.: 1684 |
Convocatòria (URL)
https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Ajuts-per-a-projectes-amb-impacte-social-IMPACTE?category=661092e1-9296-11e5-a40e-005056924a59 https://ovt.gencat.cat/gsitgf/AppJava/traint/renderitzar.do?reqCode=inicial&set-locale=ca_ES&idioma=ca_ES&idServei=UNI054SOLC&urlRetorn=https%3A%2F%2Fweb.gencat.cat%2Fca%2Ftramits%2Ftramits-temes%2FAjuts-per-a-projectes-amb-impacte-social-IMPACTE%3Fcategory%3D661092e1-9296-11e5-a40e-005056924a59&tpst=ae56fd5821cffc7f4784ac8db0c0e1a0 |
Requisits
Destinataris: |
Dotació
L'import màxim dels ajuts pot ser de fins a 14.600,00 €, |
Durada
El termini d'execució dels projectes és de 18 mesos, a comptar des de la publicació al tauler electrònic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya de la resolució definitiva de concessió dels ajuts. No s'accepten ampliacions del termini d'execució del projecte sense una justificació prèvia, que ha d'acceptar, si escau, el director executiu o la directora executiva de l'AGAUR. En cas de sol·licitar l'ampliació, la sol·licitud s'ha de presentar com a mínim un mes abans que finalitzi el període inicial d'execució. |
Documentació
Les sol·licituds s'han de presentar per via electrònica per mitjà de l'apartat «Tràmits Gencat» del web de l'Administració de la Generalitat de Catalunya (http://web.gencat.cat/ca/tramits) La sol·licitud consta d'un formulari general i tres documents annexos: Els documents annexos que cal adjuntar són els següents: - Memòria completa i detallada del projecte, on cal detallar: - Pressupost total d'ingressos i despeses del projecte, amb indicació de les fonts o possibles fonts de finançament. Cal especificar-hi l'import sol·licitat, també justificar i prioritzar tots els conceptes per als quals se sol·licita. - Conveni de col·laboració amb l'entitat o entitats que participin en el projecte conjuntament amb les universitats o centres CERCA. |
Arxius
Arxiu |
---|
1983582.pdf |
1997074.pdf |
annex-I-IMPACTE.docx |
annex-II-IMPACTE.docx |